Thema: Autoren und Autorinnen JOYCE SCHNEIDER und ROBERT SCHNEIDER, MD Beschriftung: "der Kardiologe Frau ist auch Schokolade! Diät: Kein Zucker, No Fat & üppige, von JOYCE und ROBERT SCHNEIDER, M.D., ungesüßter Kakao zu den Top-Antioxidans und ein Blockbuster-Medikament in diesem revolutionären neuen Diät Buch offenbart. Bild
Dieses Bild kann kleinere Mängel aufweisen, da es sich um ein historisches Bild oder ein Reportagebild handel
SUBJECT:Authors JOYCE SCHNEIDER and ROBERT SCHNEIDER, MD Caption: "The Cardiologist's Wife's CHOCOLATE TOO! Diet: No Sugar, No Fat & Luscious", by JOYCE and ROBERT SCHNEIDER, M.D., reveals unsweetened cocoa to be the top antioxidant and a blockbuster drug in this revolutionary new diet book. Pictured in their kitchen, having fun with a sunday, noted cardiologist, Dr. Schneider, and his wife Joyce, a heart smart cook, use cocoa and low-carb, low-fat foods to teach readers to prepare food in an exciting new way in this cookbook full of inventive "hybrid recipes". They say this is a diet of great meals and snacks, but also a diet whose engine is chocolate (as unsweetened cocoa)! Brownies and fudge sauce daily will keep dieters feeling good. Not only does this diet have no-sugar, no-fat luscious desserts, but it is also packed with wonderful everyday recipes like chicken stroganoff, pasta with 1/30 the carbs, no-yolks quiche, and more. About the Authors DR. ROBERT SCHNEIDER has practiced internal medicine and clinical cardiology for more than 30 years. A consultant for the Connecticut Department of Public Health, he has written articles for The American Heart Journal and The New York State Journal of Medicine. He is the author of the books When to Say No to Surgery and Cancer Prevention Made Easy. JOYCE SCHNEIDER is the author of Darkness Falls, Stryker's Children and Flora Tristan. LOCATION: Westport, CT DATE: 2/4/08 Photog: Stan Godlewski
Ausschließlich für die redaktionelle Nutzung freigegeben.
Verwendung im Zusammenhang mit Nachrichten berichterstattung, Rezensionen und Kritik sowie der Übermittlung von Informationen über Personen, Orte, Dinge, Ereignisse oder Geschehnisse.
Zur Klarstellung: Die redaktionelle Nutzung umfasst keine Nutzung im Zusammenhang mit Werbung, Verkaufsförderung (z. B. verkaufsfördernde Webseiten), Marketing, Verpackung oder Merchandising.