Farnborough, Hampshire, UK. 12. Juli 2016. Eurofighter Typhoon landen. Tag2 der Farnborough International Trade Airshow und fliegenden Demonstrationen von zivilen und militärischen Flugzeugen Vorgehen bei bewölktem Wetter. Bildnachweis: Aviationimages/Alamy Live-Nachrichten.
5645 x 3630 px | 47,8 x 30,7 cm | 18,8 x 12,1 inches | 300dpi
Aufnahmedatum:
12. Juli 2016
Ort:
Farnborough Airport, Farnborough, United Kingdom
Weitere Informationen:
Dieses Bild kann kleinere Mängel aufweisen, da es sich um ein historisches Bild oder ein Reportagebild handel
Press accredited image. News release: At the close of the Farnborough International Airshow 5-day trade exhibition, organisers confirmed that the show had recorded orders and options to the value of US$123.9 billion defying industry expectations. Farnborough International’s internal order tracker recorded a total of 856 aircraft valued at US$93.98, 1407 engines valued at US$22.7 billion and a variety of other business deals totalling £7.2 billion. Speaking at the close week, Farnborough International Chief Executive, Shaun Ormrod said, “The extreme weather bought us some additional challenges this week, but it doesn’t seem to have stopped our exhibitors and visitors doing business. The halls have been busy all week, which is really encouraging for the supply chain industry. With these orders adding to the already large backlog, its looks like the aerospace industry is going to be busy for some years to come.” Commercial Director, Amanda Stainer further added, “It’s been a really successful show for our exhibitors. Our marketing suite has been busy and we have already taken a considerable about of re-bookings for the 2018 show. The Meet-the-Buyer programme has gone well with over 1700 meetings taking place as has the military delegations and civil and commercial delegations programme which as needs representation from over 60 countries.
Ausschließlich für die redaktionelle Nutzung freigegeben.
Verwendung im Zusammenhang mit Nachrichten berichterstattung, Rezensionen und Kritik sowie der Übermittlung von Informationen über Personen, Orte, Dinge, Ereignisse oder Geschehnisse.
Zur Klarstellung: Die redaktionelle Nutzung umfasst keine Nutzung im Zusammenhang mit Werbung, Verkaufsförderung (z. B. verkaufsfördernde Webseiten), Marketing, Verpackung oder Merchandising.