6354 x 4429 px | 53,8 x 37,5 cm | 21,2 x 14,8 inches | 300dpi
Aufnahmedatum:
5. Mai 2005
Ort:
Paris, France
Weitere Informationen:
Image shot at Parc André-Citroën in the 15th district (arrondissement) of Paris. Balloon sponsored by Fortis Group. High- end scan of 6x4.5cm transparency. ***** Arrondissement fifteenth 15th district 15ème 15ième 15eme 15ieme arr. quinzième quinzieme quinze neighborhood area quarter vicinity Andre Citroen Andrecitroen bank assurance assurances insurance insurances brand branding logo logos brandname brand-name promote promotion display child hot UV air balloons aviation greens yellows lawns fields play run grassfield observe fly in the sky sphere spheres education cool boy girl kid having fun cities denims Nike sweater sweaters coat shawl Tshirt T-shirt cityscapes infrastructural buildings structures paving pavement humans park open area space square display displaying business sponsor Fortis bank promotion promote shopping bag medium group of people teen teens 8-9 years 8-9years 10-11 years 10-11years ethnical Caucasian ethnic ethnicities ethnicity African and Latin-american mixed races multiracial social issue issues fun a good time merry joyful positive jovial lively happiness pleased ecstatic overjoyed blissful good mood vibes spring- season playful sprint game delight achievement achieve accomplishment success feat action dynamic dynamical sports young attitude confidence city-life urban-life living citylife urbanlife exiting excitement idyll idyllic freedom liberty free friendship companionship camaraderie amity lifestyle standard of living everyday life way of life existence life-style ongoing several persons also and outdoor the modern world the advanced new world new-world modern-society
Ausschließlich für die redaktionelle Nutzung freigegeben.
Verwendung im Zusammenhang mit Nachrichten berichterstattung, Rezensionen und Kritik sowie der Übermittlung von Informationen über Personen, Orte, Dinge, Ereignisse oder Geschehnisse.
Zur Klarstellung: Die redaktionelle Nutzung umfasst keine Nutzung im Zusammenhang mit Werbung, Verkaufsförderung (z. B. verkaufsfördernde Webseiten), Marketing, Verpackung oder Merchandising.