Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/witochowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-switochowice-jan-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-1st-schiff-dampfmaschine-in-polen-gebaut-wb-pap-image453484768.html
RM2H9P0CG–Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP
Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/witochowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-switochowice-jan-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-1st-schiff-dampfmaschine-in-polen-gebaut-wb-pap-image453483490.html
RM2H9NXPX–Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP
Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/witochowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-switochowice-jan-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-1st-schiff-dampfmaschine-in-polen-gebaut-wb-pap-image453483484.html
RM2H9NXPM–Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP
Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/witochowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-switochowice-jan-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-1st-schiff-dampfmaschine-in-polen-gebaut-wb-pap-image453483486.html
RM2H9NXPP–Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP
Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/witochowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-switochowice-jan-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-1st-schiff-dampfmaschine-in-polen-gebaut-wb-pap-image453483489.html
RM2H9NXPW–Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP
Bielszowice, 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Bielszowice, Januar 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/bielszowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-bielszowice-januar-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-1st-schiff-dampfmaschine-in-polen-gebaut-wb-pap-image453483493.html
RM2H9NXR1–Bielszowice, 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Bielszowice, Januar 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP
Bielszowice, 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Bielszowice, Januar 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/bielszowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-bielszowice-januar-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-1st-schiff-dampfmaschine-in-polen-gebaut-wb-pap-image453483503.html
RM2H9NXRB–Bielszowice, 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Bielszowice, Januar 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die 1st Schiff Dampfmaschine in Polen gebaut. wb PAP
Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. NZ. monta¿ 5 tonowego wa³u korbowego. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die Dampfmaschine von 1st Schiffen, die in Polen gebaut wird. Im Bild: Die Montage der 5-Tonnen-Kurbelwelle. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/witochowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-nz-monta-5-tonowego-wau-korbowego-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-switochowice-jan-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-dampfmaschine-von-1st-schiffen-die-in-polen-gebaut-wird-im-bild-die-montage-der-5-tonnen-kurbelwelle-wb-pap-image453483498.html
RM2H9NXR6–Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. NZ. monta¿ 5 tonowego wa³u korbowego. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die Dampfmaschine von 1st Schiffen, die in Polen gebaut wird. Im Bild: Die Montage der 5-Tonnen-Kurbelwelle. wb PAP
Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa okrêtowa zbudowana w Polsce. NZ. monta¿ 5 tonowego wa³u korbowego. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die Dampfmaschine von 1st Schiffen, die in Polen gebaut wird. Im Bild: Die Montage der 5-Tonnen-Kurbelwelle. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/witochowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-nz-monta-5-tonowego-wau-korbowego-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-switochowice-jan-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-dampfmaschine-von-1st-schiffen-die-in-polen-gebaut-wird-im-bild-die-montage-der-5-tonnen-kurbelwelle-wb-pap-image453484947.html
RM2H9P0JY–Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa okrêtowa zbudowana w Polsce. NZ. monta¿ 5 tonowego wa³u korbowego. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die Dampfmaschine von 1st Schiffen, die in Polen gebaut wird. Im Bild: Die Montage der 5-Tonnen-Kurbelwelle. wb PAP
Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. NZ. monta¿ 5 tonowego wa³u korbowego. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die Dampfmaschine von 1st Schiffen, die in Polen gebaut wird. Im Bild: Die Montage der 5-Tonnen-Kurbelwelle. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/witochowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-nz-monta-5-tonowego-wau-korbowego-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-switochowice-jan-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-dampfmaschine-von-1st-schiffen-die-in-polen-gebaut-wird-im-bild-die-montage-der-5-tonnen-kurbelwelle-wb-pap-image453483492.html
RM2H9NXR0–Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa, okrêtowa zbudowana w Polsce. NZ. monta¿ 5 tonowego wa³u korbowego. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die Dampfmaschine von 1st Schiffen, die in Polen gebaut wird. Im Bild: Die Montage der 5-Tonnen-Kurbelwelle. wb PAP
Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa okrêtowa zbudowana w Polsce. NZ. Monter Stefan Czyba puszcza parê do cylindrów. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die Dampfmaschine von 1st Schiffen, die in Polen gebaut wird. Im Bild: Assembler Stefan Czyba lässt Dampf in Zylinder. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/witochowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-nz-monter-stefan-czyba-puszcza-par-do-cylindrw-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-switochowice-jan-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-dampfmaschine-von-1st-schiffen-die-in-polen-gebaut-wird-im-bild-assembler-stefan-czyba-lasst-dampf-in-zylinder-wb-pap-image453484850.html
RM2H9P0FE–Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa okrêtowa zbudowana w Polsce. NZ. Monter Stefan Czyba puszcza parê do cylindrów. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die Dampfmaschine von 1st Schiffen, die in Polen gebaut wird. Im Bild: Assembler Stefan Czyba lässt Dampf in Zylinder. wb PAP
Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa okrêtowa zbudowana w Polsce. NZ. Monter Stefan Czyba puszcza parê do cylindrów. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die Dampfmaschine von 1st Schiffen, die in Polen gebaut wird. Im Bild: Assembler Stefan Czyba lässt Dampf in Zylinder. wb PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/witochowice-1949-01-huta-zgoda-budowa-silnika-do-statku-sodek-pierwsza-maszyna-parowa-okrtowa-zbudowana-w-polsce-nz-monter-stefan-czyba-puszcza-par-do-cylindrw-wb-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-switochowice-jan-1949-das-zgoda-stahlwerk-der-bau-eines-motors-fur-das-schiff-soldek-die-dampfmaschine-von-1st-schiffen-die-in-polen-gebaut-wird-im-bild-assembler-stefan-czyba-lasst-dampf-in-zylinder-wb-pap-image453484849.html
RM2H9P0FD–Œwiêtoch³owice 1949-01. Huta Zgoda. Budowa silnika do statku So³dek. Pierwsza maszyna parowa okrêtowa zbudowana w Polsce. NZ. Monter Stefan Czyba puszcza parê do cylindrów. wb PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Swiêtoch³owice Jan. 1949. Das Zgoda Stahlwerk. Der Bau eines Motors für das Schiff Soldek. Die Dampfmaschine von 1st Schiffen, die in Polen gebaut wird. Im Bild: Assembler Stefan Czyba lässt Dampf in Zylinder. wb PAP
Gawrony, 1948-07. Kana³ Œlesiñski (Kana³ Warta-Gop³o) budowê rozpoczêto w 1938 r. jako drogê wodn¹ o d³ugoœci 32 km (w tym 14 km jezior) ³¹cz¹c¹ rzekê Wartê z Jeziorem Gop³o. W 1948 r. budowano œluzê Gawrony usytuowan¹ na 24 km kana³u. NZ. Maszyna parowa i Generator pr¹du na placu budowy œluzy. mta PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Gawrony, Juli 1948. Der Slesinski Kanal (Warta-Goplo). Der Bau der 32 Kilometer langen Wasserroute (einschließlich 14 Kilometer Seen) begann im Jahr 1938, um den Fluss Warta mit dem Goplo See zu verbinden. Das Gawrony-Hochwassertor am 42nd Kilometer Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/gawrony-1948-07-kana-lesiski-kana-warta-gopo-budow-rozpoczto-w-1938-r-jako-drog-wodn-o-dugoci-32-km-w-tym-14-km-jezior-czc-rzek-wart-z-jeziorem-gopo-w-1948-r-budowano-luz-gawrony-usytuowan-na-24-km-kanau-nz-maszyna-parowa-i-generator-prdu-na-placu-budowy-luzy-mta-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-gawrony-juli-1948-der-slesinski-kanal-warta-goplo-der-bau-der-32-kilometer-langen-wasserroute-einschliesslich-14-kilometer-seen-begann-im-jahr-1938-um-den-fluss-warta-mit-dem-goplo-see-zu-verbinden-das-gawrony-hochwassertor-am-42nd-kilometer-image453378842.html
RM2H9H59E–Gawrony, 1948-07. Kana³ Œlesiñski (Kana³ Warta-Gop³o) budowê rozpoczêto w 1938 r. jako drogê wodn¹ o d³ugoœci 32 km (w tym 14 km jezior) ³¹cz¹c¹ rzekê Wartê z Jeziorem Gop³o. W 1948 r. budowano œluzê Gawrony usytuowan¹ na 24 km kana³u. NZ. Maszyna parowa i Generator pr¹du na placu budowy œluzy. mta PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Gawrony, Juli 1948. Der Slesinski Kanal (Warta-Goplo). Der Bau der 32 Kilometer langen Wasserroute (einschließlich 14 Kilometer Seen) begann im Jahr 1938, um den Fluss Warta mit dem Goplo See zu verbinden. Das Gawrony-Hochwassertor am 42nd Kilometer
Warszawa, 1948-10-03. 75-lecie najstarszej szko³y technicznej w Warszawie, Pañstwowego Liceum Komunikacyjnego (PLK) przy ul. Chmielnej 88/90, dawnej Szko³y Technicznej Kolejowej Drogi ¯elaznej Warszawsko-Wiedeñskiej. Z tej okazji odby³ siê zjazd absolwentów szko³y. NZ. szkolna sala, wystawa prac uczniów, Modell maszyny wykonanej w warsztatach PLK. mw PAP Warschau, 3. Oktober 1948. Das 75th-jährige Jubiläum der staatlichen Verkehrshochschule (PLK), Polens ältester technischer Schule, in der Chmielna-Straße 88/90, der ehemaligen Warszawsko-Wiedenska-Eisenbahntechnischen Schule. Der gelegentliche Kongress von Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/warszawa-1948-10-03-75-lecie-najstarszej-szkoy-technicznej-w-warszawie-pastwowego-liceum-komunikacyjnego-plk-przy-ul-chmielnej-8890-dawnej-szkoy-technicznej-kolejowej-drogi-elaznej-warszawsko-wiedeskiej-z-tej-okazji-odby-si-zjazd-absolwentw-szkoy-nz-szkolna-sala-wystawa-prac-uczniw-modell-maszyny-wykonanej-w-warsztatach-plk-mw-pap-warschau-3-oktober-1948-das-75th-jahrige-jubilaum-der-staatlichen-verkehrshochschule-plk-polens-altester-technischer-schule-in-der-chmielna-strasse-8890-der-ehemaligen-warszawsko-wiedenska-eisenbahntechnischen-schule-der-gelegentliche-kongress-von-image453461504.html
RM2H9MXNM–Warszawa, 1948-10-03. 75-lecie najstarszej szko³y technicznej w Warszawie, Pañstwowego Liceum Komunikacyjnego (PLK) przy ul. Chmielnej 88/90, dawnej Szko³y Technicznej Kolejowej Drogi ¯elaznej Warszawsko-Wiedeñskiej. Z tej okazji odby³ siê zjazd absolwentów szko³y. NZ. szkolna sala, wystawa prac uczniów, Modell maszyny wykonanej w warsztatach PLK. mw PAP Warschau, 3. Oktober 1948. Das 75th-jährige Jubiläum der staatlichen Verkehrshochschule (PLK), Polens ältester technischer Schule, in der Chmielna-Straße 88/90, der ehemaligen Warszawsko-Wiedenska-Eisenbahntechnischen Schule. Der gelegentliche Kongress von
Warszawa, 1947-05. Robotnik przy starym kotle lokomotywy parowej: widaæ otwory, w których by³a podgrzewana woda w celu otrzymania gor¹cej pary. mb/mgs PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Warschau, Mai 1947. Ein Arbeiter an einem alten Kessel einer Dampflokomotive: Sah Löcher, in denen Wasser erhitzt wurde, um heißen Dampf zu erzeugen. mb/mgs PAP Stockfotohttps://www.alamy.de/image-license-details/?v=1https://www.alamy.de/warszawa-1947-05-robotnik-przy-starym-kotle-lokomotywy-parowej-wida-otwory-w-ktrych-bya-podgrzewana-woda-w-celu-otrzymania-gorcej-pary-mbmgs-pap-dokadny-dzie-wydarzenia-nieustalony-warschau-mai-1947-ein-arbeiter-an-einem-alten-kessel-einer-dampflokomotive-sah-locher-in-denen-wasser-erhitzt-wurde-um-heissen-dampf-zu-erzeugen-mbmgs-pap-image453056478.html
RM2H92E4E–Warszawa, 1947-05. Robotnik przy starym kotle lokomotywy parowej: widaæ otwory, w których by³a podgrzewana woda w celu otrzymania gor¹cej pary. mb/mgs PAP Dok³adny dzieñ wydarzenia nieustalony. Warschau, Mai 1947. Ein Arbeiter an einem alten Kessel einer Dampflokomotive: Sah Löcher, in denen Wasser erhitzt wurde, um heißen Dampf zu erzeugen. mb/mgs PAP
Download-Bestätigung
Bitte füllen Sie das folgende Formular aus. Die angegebenen Informationen sind in Ihrer Download-Bestätigung enthalten